söndag 21 juni 2009

Reboot

Skönt väder ute, ska cykla! Snor pappas cykel eftersom min egen har punktering och jag är för lat för att fixa det just nu, segt. Gotta get things out of my head before they drive me nuts.

På senaste tid har TV:n blivit en "big no-no" zon... beror mest på att man bara får se bilder och filmer från Iran hela tiden och ärligt talat mår jag bara illa av det. Blir mer och mer orolig varje dag och det ser inte ut att blir bättre... Men hallå! Det är ju sommarlov, man umgås med underbara vänner och allt är ändå super!

Nu ska jag ut, watch out!

5 kommentarer:

  1. Glest med updateringar numera Arad. Är du ute och festar mycket? Lite mycket untz untz untz untz kanske?

    SvaraRadera
  2. I agree. Men dt är bra med untz untz untz!

    SvaraRadera
  3. [J]a m[ä]n om man [f]år [v]äldigt myck[e]t untz unzt så hinne[r] man ju in[t]e blogga D: och det e dåligt. lr hur?lr hur?lrhur? :D

    SvaraRadera
  4. Jag ska skärpa mig! Promizze :)

    SvaraRadera
  5. The jizz in my pants!25 juni 2009 21:49

    We like untz untz untz!

    SvaraRadera