söndag 7 juni 2009

Mai blöödy välentain

Double Beznez

Beznez



"Ursäkta, kan du köpa cigg?" Är det första jag blir frågad om av en till synes 15-årig tjej och hennes ivriga kompis som står bredvid och kollar på mig. "Tyvärr, jag är inte 18." var tillräckligt för att få dem att gå in i hemköp. 5 min senare hade de hittat en frivillig, en 40-årig man gav dem det lilla paketet. Pandoras box.

Jag väntade på Nicole i Mörby, vi hade planerat att gå till stan och hitta på något kul! Jag och alla andra har sagt det förut, Mörby Centrum är stället man möter flest människor på kortast tid. Jag vände mig om och ser Ebba på väg ut från Hemköp, hon var ansvarig för maten hemma hos sig och hade varit flitigt och handlat!

När Nicole och jag väl kom till stan hade vi väldigt lång tid innan bion började. Typ 2 timmar och då hade vi också ätit klart! Vi bestämde oss för åka någonstans. På tunnelbanan kämpade Nicole fortfarande med att äta upp alla frukter i sin handgjorda lyxmilkshake från max (REKLAM REKLAM)

My bloody valentine... ja.... vad ska man säga? LÄSKIG och GROV. Enough said.

Kvällens slogan: "Välkommen till Kungsholmen. Här är vi så sköna att sex verkar obekvämt."
Kvällens raggningsreplik: "Vill du ha mögelost?"
Kvällens idé: powernapz

Nu ska jag sätta mig med min underbara samhällskunskap c uppsats! Deadline in T minus 11 hours and counting.
Foto: Arad Hosseini

6 kommentarer:

  1. Linus Martinell7 juni 2009 14:39

    Verkar som du hade en lyckad kväll Arad :), nästa gång så kanske du ser mig bland dem andra träden, jag ska heja om jag ser dig!, ^^

    SvaraRadera
  2. Oh yeah make love to the camera!Den översta bilden va ju fan BEZ-NEZ!

    SvaraRadera
  3. äntligen skrivs det om ebba i bloggen. nu måste hon vara glad. jävligt glad.

    SvaraRadera
  4. oh ja, det här är den bästa dagen i mitt liv!!!!!

    SvaraRadera
  5. ooo, vi (dvs ReddestBluest) var också på My bloody Valentine i helgen :D jag satt mest med händerna över ögonen hela tiden, hehe...

    SvaraRadera
  6. Paula är fortfarande med ALLDELES FÖR LITE!!! oacceptabelt!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera