tisdag 2 juni 2009

Brainstorm







Nu är det väldigt lite kvar innan plugget är slut, skönt men samtidigt konstigt eftersom vi snart är treor.

Sommarplaner? Jobba, slappa, åka till Kanada och träffa släktingar och sedan till Iran för att... ja, träffa ännu mer släktingar.

Det har inte lagts upp någon hoppbild på ett bra tag... vi frågade Peter Whitley om han ville vara med, hans svar: "Jump? Too fat." Ska jobba på det och se om jag kan fixa något!

Många har klagat på mitt tema som jag använder på bloggen... så JA, jag ska ändra på den. Frågan är nu vilken, och eftersom jag inte har någon aning tänkte jag fråga alla ni andra. Förslag? Alla idéer uppskattas!

Cath har blivit inspirerad och har bestämt för att gå "spy-style" för att identifiera alla snygga killar.

Sist men inte minst. Jävligt snygg cykel. Undrar vems det är...

Foto: Arad Hosseini





8 kommentarer:

  1. schysst nytt tema! - men behövs mer färg! (bloggen heter ju faktiskt "colour in life")give us rainbows!!!

    SvaraRadera
  2. p.s. i like them sneakers

    SvaraRadera
  3. Roger that! Ska se vad jag kan göra :)

    SvaraRadera
  4. be gustaf göra en av sina påtända paint.net bilder :P
    //Farling

    SvaraRadera
  5. FASTNESS!
    mhmm, like it!

    SvaraRadera
  6. haha GAH! tror jag har fått bra färger nu, vad tycker ni? ska bara få texten i den högra rutan (bloggarkiv) att byta färg, för nu ser man inget!

    SvaraRadera
  7. EPIC LEGGS?!?!?

    SvaraRadera
  8. jag kan designa din blogg! Jag brukar göra om min egen lite titt som tätt

    SvaraRadera