lördag 30 maj 2009

Utspring, flak & mottagning

Idag väckte Daniel mig genom att bara dyka upp sådär, mamma tycker det är bra eftersom jag pratade vid frukosten. Trevligt!

Igår var det utspring! Känns fortfarande lite konstigt att man inte kommer se treorna mer, men hoppas på att många av dem kommer tillbaka i veckan för att hälsa på.

FLAK! Tack Lovisa och Lucia för en fantastisk upplevelse - va gör vi?! NU KÖR VI! Jag är nästan övertygad om att vårt flak var bäääääst. Jag fick också uppleva mitt livs värsta promenad, Mörby Centrum till mitt hem, the walk of shame.... när jag väl kom hem och kollade hur jag såg ut i spegeln så såg jag ut som... kan inte beskriva det! Däremot såg mitt hår ut som om det hade en burk vax i sig, och för de som har känt mig tillräckligt länge som by now borde veta att jag inte använder vax, kan bli förvånade!

Mottagningen hos Lovisa var jättetrevlig! God mat, trevlig familj och en extremt härlig Niclas. Charlie var också där, tillsammans skrattade vi tills vi fick ont i magen.

Dagens fråga: vad tycker folk om Gröna Lunds nya attraktion, Insane? Kommentera oavsett om ni har åkt den eller inte!

2 kommentarer:

  1. hej och jag är trött! som hon så fint sa det, googla. vet du vad jag älskar med natten det är så jävla tyst jag bara önskar att alla runtomkring mig kunde försvinna så det alltid vore så tyst som det är nu på natten. fy fan vad jag älskar dig och alla runtom kring mig jag älskar det jag älskar det jag älskar det det är en trött tystnad som jag babblar vi babblar du och jag du vill veta mer lite i alla fall förstår du är lite nyfiken lite imponerad men inte längre rädd du vill bli upplyst vacker och klok det är du å vad jag önskar att jag vore som du ser du orden bara väller ur mig jag önskar jag önskar jag önskar men vi skola icke önska säger mor, det är en svaghet hos oss aldrig bra att önska tre önskningar sedan är du kaputt!!! men en dag ska du få veta, en dag kommer du förstå du är på väg jag lovar jag lovar oroa dig inte oroa dig aldrig jag älskar utan att förstå bästa kärleken inte sant? men då säger vi väl så och en bulle på det.

    SvaraRadera
  2. someone stayed up a liiittle bit too late last night...

    SvaraRadera