torsdag 21 maj 2009

Salam = Hej

Släkten är här! Eller iallafall en liten del av den, tur det! Nu blir det persiska som gäller, 24/7, och problemet är att man inte kan använda svenska ord lite här och där som man kan med föräldrarna... Så nu måste jag skärpa mig!

Skönt med några dagar ledigt. Jag behöver verkligen vila ut, som många andra, innan sista rushen sätter igång. Veckans bästa nyhet, bortsett från att släkten kom hit, är att SH C uppsatsen är uppskjuten till 7 juni istället för typ... igår...(YES YES YESSS!) vilket betyder att jag kan få lite mer tid att jobba på den istället för att behöva tänka på den under lovdagarna, eller?

Nu ska jag se om jag kan åka iväg till något roligt i sommar, Leuven perhaps?

3 kommentarer:

  1. haha bästa är ju när iranier drar in svenska i farsin. Läxa mikonam!

    SvaraRadera