söndag 17 maj 2009

Reddest Bluest - grym(est) cool(est)









Många bilder, tro mig det var svårt att välja. Daniel hade en väldigt trevlig grillfest i fredags! Stort tack till Tove som tog hoppbilden! Några härliga citat från kvällen, varning för internskämt!

Maten serveras, gästerna är på väg in och brist på glas får Daniel att säga: "Har all tagit med sig sina jävla glas?"

Kärleken fortsatte in på kvällen. Oscar R försöker hitta ett ord för halloumi: "Är det någon som inte har tagit kryddig ost?"

Alice känner tydligen inte av kärleken och ropar på hjälp: "Jag behöver någon att tå-flörta med."

Oscar R tappar bort sig när han delar ut "kryddig ost" och säger: Är det dags att mysa med fötterna under bordet eller någonting? Har jag missat något?"

Daniel, god som han är, slår till med ett skämt: "Anna, din kakor är citat, grymt goda, slutcitat."

Vi fick höra Reddest Bluest spela, LIVE! Nu har jag Special live-version på min dator!

Äter jordgubbar samtidigt som jag skriver, farligt gott.

Foto: Arad Hosseini

5 kommentarer:

  1. I see you're in desperate need of a new camera.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. ser ju helt gaaaalen ut i bilen! :D typ som om att jag skulle mörda nån

    SvaraRadera
  4. Ja, såklart man behöver någon att tåflörta med! Det är ju party. Som tur var kom Elisabeth till min räddning (åhh, Elisabeth, min räddare i nöden...). Men jag vill se fler bilder! Du får fildela dem till mig imorgon :D

    SvaraRadera
  5. finaste bilden på catta...elller ska jag säga fröken lullig? ;)
    anna du e världens ballaste bilförare!! Looooove youuuuuu <3

    SvaraRadera