onsdag 27 maj 2009

Now what do we have here...

Idag släpptes årsboken! GAH! Den är sjukt bra i år, för er som fortfarande tvekar på att köpa den, och den är fylld med godis!

The Proust Questionnaire är ett slags personlighets-quiz, eller mer ett par frågor angående någons personlighet. Det är en typ av intervju och är skriven av Marcel Proust, därav namnet. Tänkte att det skulle vara kul att testa, och eftersom Cathrine är the mastermind bakom idén så tyckte jag att det passade ganska bra att intervjua Cathrine först.

Säg gärna till om ni vill vara med!

Här är några utvalda frågor.

Your most marked characteristic? "My subtle spontaneity. Och min språkgåva säger Arad! Och alla lärarna..."

What do you most value in your friends? "*Tänker, kliar sig på halens* Ärlighet. Honesty."

Who are your heroes in real life? "Min pappa. Och min.....fffffffffaaaarmor. Och min lillebror. Du är på topp är vår slogan till Paris."

What are you favorite names? "Emilie. Och eeeh.... jag tycker om Joachim, Mathieu och Valentin."

How would you like to die? "Car crash."

What is your present state of mind? "Jag är lite sur. Aa. Jag är lite utmattad faktiskt."

What is your motto? "Ångra aldrig."

What would you like to be? "Lycklig."

What is your principle defect? "Jag kan inte hålla hemligheter."

What is it you most dislike? "Det är inte dumhet, det är inte oartighet, eller jo det kanske det är... trångsynthet tror jag.

What to your mind would be the greatest of misfortunes? "Failure. Eller att aldrig ha älskat."

What natural gift would you most like to possess? "Glömska, ignorance is bliss."

Tillbaka till fotbollen. 10 minuter kvar. 2-0 till Barcelona. Huset skakar.
Foto: Arad Hosseini

1 kommentar:

  1. oh catta din bild där asså....beznez woman! Sexy lunch time?

    SvaraRadera