måndag 11 maj 2009

Happy Birthday Dan-ze-man!








Har inte uppdaterat bloggen på ett tag, sorry till alla som petat på mig i plugget för att jag inte skriver något!

Daniel är 18 år, stor dag! Hoppas du gillade mms:et som jag och Anna skickade dig :)

Stamceller, hur mycket vet ni om det? De som går medicin kommer få en trevlig föreläsning av mig och Johan på torsdag. En "liten" föreläsning enligt lärare. 30min, "liten" my ass.

Oscar och Henriks skulpturer är förevigade! Oscar har gjort "the-hood-guy" och Henrik har gjort "half-brain-dude". Henrik kommenterade: "Det är som ett öppet slut i en bok."

Carro och Dennis satt och hade lektion i klassrummet bredvid, alltid lika underbart att få prata med folk från Kenya! :)

Dessutom var det Mortens födelsedag idag med. Skulpturgruppen bestämde sig för att baka kakor till honom. Anna gjorde "American Cookies" som var utsökta! Mmm....cookies...

De som åkte iväg till Rotterdam för en EUP session är nu tillbaka. Paula berättade allt, t.o.m hur hon "råkade" nypa sig själv på fingret så hårt att det började blöda, stackars Paula... Hon verkar iaf ha rolig när Johan undersöker hennes finger. N.a.u.g.h.t.y.

Ursäkta min kamera, den klarar ibland inte av att tillräckligt detaljerade bilder. Men ni skulle sett hur flitigt Johan och Paula hoppade, friskt!

Håller på att samla information om alla koncentrerade kurser. Ska snart lägga upp allt och skapa ett stort, fett, inlägg. Excited?

Foto: Arad Hosseini

2 kommentarer:

  1. Åh äntligen hör man av dig här. Du borde komma och hänga med mig, carro, jocke vår poison poster nån dag!

    SvaraRadera
  2. Lätt! Kom förbi idag, men det vara bara kort - kommer gärna så länge ni lovar att inte förgiftar mig :)

    SvaraRadera