torsdag 14 maj 2009

Dikt, facebook, EUP, poke-war och skolkande

arad var en härlig man
för honom många hjärtan brann
men en dag han försvann
leta leta leta vem honom fann?

ut i skogen natt och dag
och på fest där var det drag
ingen höra hans hjärta slag
minut minut han blev så svag

olycka gråt och tårar han orsaka
borta ensam hans hjärta knaka
ledsen tyst och hungrig på kaka
pånyttfödd hans liv nu bejaka
arad glad och härlig kom tillbaka

Cathrine Bengtsson

Tack Cath för den coola dikten du lyckades skapa på mindre än 5 min!

Alex är gullig på facebook, som vanligt. Låt mig och Adam vara ifred.

Snart är det helg, ska träffa några från EUP - ser redan fram emot det!

Min idé att starta ett "poke" krig med så många som jag kunde på facebook kanske inte var en sån smart idé, men jag ger mig inte.

Skolkade från simningen idag och nu är jag tvungen att hitta på en bra ursäkt till min tränare...

Nu kan man kommentera utan att göra ett konto, go crazy :)

3 kommentarer:

  1. SPÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRA!!!!!

    SvaraRadera
  2. I had to use google translator to understand :P
    Marie here btw, the Irish Marie... O.o

    SvaraRadera
  3. Cool! Google translator?! Thats ambitious! I could write in English if you want, that way you don't have to translate everything :)

    SvaraRadera