onsdag 13 maj 2009

"Jag är för ung för det här"

video

Först och främst. Anna tog sitt körkort idag! Grattis!! Nu sitter vi och chattar på facebook, Anna har hittat ett sätt att förvirra mig genom sina "skills" när det kommer till att redigera texten i chat-rutan. Fråga inte. Det är tillräckligt komplicerat. Daniel är hennes nästa offer...


Hoppas att tjejerna från Rotterdam kan skaka av sig all PED de fortfarande lider av. Kajsa och jag mobbar Paula lite på facebook, men det är bara för att vi tycker om henne. Kajsa på facebook chatten: "Bor du på facebook Arad? För du är ALLTID här och du har inte ens en PED att bota."


Ingen jump pix idag - I'm sorry! Ska försöka fixa en imorgon, någon som vill vara med?


Foto/Film: Arad Hosseini


4 kommentarer:

  1. så nu verkar det funka med kommentarerna

    SvaraRadera
  2. Paula, det är den där snygga coola tjejen i NvNv 2 va? Hon är typ assmart och bäst på allting har jag hört

    SvaraRadera
  3. varför tog inte anna bileeeen??!?!?

    SvaraRadera
  4. jag vet inte Andreas, varför tog inte Du bilen???

    SvaraRadera