fredag 29 maj 2009

Anders och hans fagheter



Your most marked characteristic? "Most marked? Vad menas med det? Mm...modig tror jag, nej asså...distans till livet. Distance to life."

What do you most value in your friends? "*Skrattar*. Mm... jag tycker att det är... en distans till livet."

Who are your heroes in real life? "*Skrattar*. Rian Scheckel. Ehm.. jag tycker att... ehm... Britney Spears är ganska snygg."

What are you favorite names? "Bianca. Neeee.... öh ska jag säga för att? Maria. Sterner. Störner, med ö istället för e. Nej vänta det ska vara ett ä. Stärner"

How would you like to die? "Va? Jag skulle vilja... mm.. surfa på en jättevåg och sen krossas mot botten. En långsam död, syrebrist."

What is your present state of mind? "Hur jag mår? Jag har distans till livet iallafall. Nej men allvarligt... distans till livet. Vad betyder frågan? Jag tycker inte ett ord räcker. okej.. överlägsen, dryg, fag-ig. Det är dem negativa. Aa... vi tar bara det."

What is your motto? "Att livet är för kort för att dansa med fula tjejer. Ehm brudar. Neee.. det är Hongs motto mera. Nemen det e ungefär så. Det är det där. Ungefär, kanske inte exakt så."

What would you like to be? "Va? What? Eller where? I want to be.. fan vad svåra frågor! Jag vill vara en skateboardåkare. Ett skateboardproffs, lägg till som Rian Scheckel."

What is your principle defect? "Principle? Vad är det för något? Men det där får du inte skriva! Är det min defekt? Att jag inte vet vad det ordet betyder? Popcorn är min svaghet. Jag är Chuck Norris och har inga svagheter, nej okej förlåt. Ta bort det där Arad, ta bort det verkligen. Ingen kommer läsa det här skitet. Hm.. vad svarade Anders på det här. Vad trevligt med så många frågor... verkligen. Riktigt intressanta o... det sätter verkligen livet i ett nytt perspektiv. Och Araden är en fag och tycker det själv, åååååååh. Inga sexskämt. Bra. Näääästa."

What is it you most dislike? "Uhm... I dislike corruption. In Iran. *SNAP*"

What to your mind would be the greatest of misfortunes? "Nej. Jaha... det är för andra människor! Aha, okej. Nästa fråga. Okej, fattigdom."

What natural gift would you most like to possess? "Rik."
Foto: Arad Hosseini

5 kommentarer:

  1. Är rik en natural gift?

    SvaraRadera
  2. nej, men vi vet ju hur anders är...

    SvaraRadera
  3. ANDERS <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  4. Anders hade ju fan lätt skönaste svaren på de där frågorna!

    Långsam död vafan?

    SvaraRadera