fredag 10 april 2009

Muffins

Nu gör vi muffins.

Cathrine hittar inte boken. "Sagan om Ringen är tråkigt efter första 5 min. Frodo you must kill the ring. Mordor, såhär. Arad. Poff bang, de ska till Mordor och döda ringen. Sure. Och så sitter man där Arad, popcornen är slut och colan är ljummen. Aa. Så går det åtta timmar och de har inte förstört ringen." Cathrine lyfter armarna upp mot himmelen och ser frustrerad ut.

Johan sitter och kollar på. "Då skulle du har läst böckerna".

Cathrine byter ämne och pratar om bebsiar.

Sonja genomgår en socker-rush efter ha ätit 1.3kg godis med sin lillasyster i veckan. Frukost, lunch och middag. "Två ekk, med två k."

Cathrine har fortfarande inte hittat muffinsreceptet. "Arad, öppna en ny tab."

Thomas har en mycket civilicerad konversation angående Milano.

Cathrine hittar ett recept. "Grädde? Neee, jag tänker inte ha grädde. Vem tror du att jag är?"

Sonja gjorde makaroner igår för att lägga dem på sin trappa. Miljövänligt.

Bilder från Milano är klara. Ciaoz for nowz.

4 kommentarer:

  1. (Känns som att jag är helt solo på att kommentera här, vad hände med alla följare?! (Not doing their job properly, fo' sho')

    Ciaoz)

    SvaraRadera
  2. ja, alla andra är för lata (points in an angry way at them), men dina kommentarer uppskattas! :D fo'sho'!

    SvaraRadera
  3. Verkar som trevligt muffinsbak iaf! Har inte du svullat godis ännu?

    SvaraRadera
  4. såklart jag har ;) men jag genomgår en konstant socker-rush, så det syns mindre! (NOT)

    SvaraRadera