måndag 6 april 2009

Årets solbrillor




Till alla polare som ska bort under lovet - ha det underbart! Själv är jag tyvärr fast i Sverige under påsklovet, men det betyder att longboarden kommer användas flitigt.

EUPs internationella session som kommer vara i Stockholm startar om ungefär två veckor. Eftersom jag är en av organisatörerna är jag fett nervös och jag har fått lite extra jobb att göra under lovet - men det är det värt!

I fredags såg jag tillsammans med Nicole, Petra och Anna filmen "Monsters vs Aliens". Det var premiär och filmen var i 3D! Vi fick 3D glasögon som vi senare flashade med på väg hem, självklart kollade folk snett på oss - vem skulle inte vilja ha så coola brillor att glänsa med? Jag måste erkänna att man saknade de gamla goda 3D glasögonen som var gjorde i papper och hade en blå och en röd "sida". Filmen var faktiskt riktigt rolig och borde definitivt ses med några kompisar om man vill skratta ordentligt!

Hoppbilden blev exklusiv, som ni ser.

P.S Alvedoncyklarna som står parkerade lite här och där i stan är roligare än man tror! Try them out.
Foto: Arad Hosseini

1 kommentar: